Dåligt meduppdatering

Ingen tid över. Men sovrummet är gott som klart. Ska sätta upp ett par tavlor samt koppla in tven sedan är de helt klart. Rummet blev precis som jag tänkt mig, så jag är super nöjd. Bilder kommer snart.

Nu är projektet vardagsrummet påbörjad. väggen är riven, Micke ska byta fönster och altandörr idag. Sedan gäller de att riva upp golvet och rikta de och lägga in golvvärme. För att sedan måla taket,lägga nytt golv (vit trägolv), tapersera (enfärgat grått), Sedan blir det att shoppa lite nya möbler.

Har nu också börjat mitt nya jobb på distriktet i Bollsta, och måste säga att jag stor trivs även om jag emellanåt blir lite frustrerad på mig själv, då jag har svårt att greppa detta med alla vårdplaner och hur det är tänkt att dem ska se ut och hur man ska kunna följa upp dem rent praktiskt.Men förhoppningsvis ger de sig med tiden och man får goda råd och tips av sina mer erfarna kollegor.:) Kroppsligt måste jag säga att detta var jackpot. Jag upplever att jag är mindre trött och seg, vist är man trött när klockan ringer på morgonen, men detta försvinner så fort man kommit upp.Likadant är de på em, full med energi.Vist somnar man lite tidigare nu, men att vara vaken till kl 23-23.30 hör inte till ovanligheten. Och de verkar fungera.

Nä, nu ska jag ta mig i kragen och ta mig ett träningspass. Blivit lite sisådär med det den sista tiden.

Ha de gott!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0