Jobbar helg

Jobbar i helgen! Så just nu står de mesta still med bygget. Till veckan blir de att köpa golv in till sovrum och vardagsrummet! Sedan ska jag måla lister och tak inne i sovrummet. Var i torsdags och kollade tapeter till rummen! Blir blå/grått i vardagsrummet och lila/rosa i sovrummet! 

Annars har de varit sportlov denna vecka och början av den låg vi sjuk hela högen, men som tur gick de över. Och slutet har varit riktig bra! Grabbarna for till moster Sofie i Sundsvall och Ella, Micke och jag har passat på att ta hälsa på vänner och una oss middagar ut på resturang.

 Idag medans en annan sov, var Micke och Ella och åkte slalom. Så nu kan alla i familjen åka förrutom jag. :( men men så får de nog fortsätta cara, tvivlar att mina knän skulle hålla för det ändå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0