Inte som jag tänkt mig...

de blev bättre på en front och sämre på en annan.

Min nya chef ringde i morse och meddelande att de inte kommer att vara möjligt för mig att få sen semester. Fan var min första tanke. Men som alltid så löste de sig. Får ha två veckor på första perioden och dem två sista i andra perioden. :D Så de löste sig ju trots allt jätte bra. Sedan blev jag även erbjuden en tjänst i Bollsta, istället för i polen, vilket är allt jag drömt om, att få så nära till jobbet så man kan gå eller cykla. Vilket jag nu får då bollsta-gruppen utgår från Nyland.

Annars är de full rulle här hemma. Mycket händer runt huset och barnen, så långtråkigt är de då aldrig. I helgen hade vi fin besök först kom Linus och Sofie på fredagen och var här hela Helgen. På söndag kom även Mamma och Pappa upp och de blev en del kortspel och annat mys.
I helgen har Sofie & jag även hunnit med att spackla, slipa och måla taket i "nya" sovrummet, men tyvärr så blev inte resultatet så bra. Tycker de ser en aning flammigt ut. Vet inte om de är för att de fortfarande inte är riktigt torrt eller om vi använt oss av fel teknik när vi rollade. Måste be Micke att försöka fixa till de på nått sätt om de nu inte går till sig. :(

Nä, nu ska jag gå och packa gymväskan. För jobb är lika med träning. Och i natt gör jag natt 1/4 denna vecka. 8 nätter kvar och en kväll innan jag byter jobb. Nedräkning på G. :D
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0