Trött och fundersam

Har precis avslutat en lång helg på jobbet. Känner mig lätt slut. Idag får de bli en riktig vilodag.
Senare i veckan ska vi tapetsera i utbyggnaden, sedan är de bara listerna som ska upp sedan är köket klart för att användas. Och del två i renoveringen kan börja. Sovrummet samt att renovera trappen. Har bestämt för att tapetsera sovrummet med en enfärgad tapet i lila, med vita lite bredare lister och ljusgrått "trä" golv. 
I trappen ska de läggas nytt golv på stegen, samt sättas upp panel på hela väggen hela vägen upp, samt att jag ska betsa handtaget i en mörkare svart/brun färg. Bilder kommer när det är klart. 

Står även i valet och kvalet över en kökmöbel har hittat tre matgrupper som jag står och väljer mellan. Älskar grupp 3 , men tyvärr så är leveranstiden ca 8 veckor. Vet inte om jag har tid & lust att vänta så länge. Tycker nästan lika mycket om dem andra två. Men men får nog fundera ett par dagar till.  



 
Lila tapet!
 
 
 
Matgrupp 1
 
 
Matgrupp 2
 
 
Matgrupp 3
 
 
 
 
 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0